Friday 12 August 2011


Saya suka Domo-Kun dan mahu menyebarkan perkataan yang baik mengenai beliau.

Amerika Utara rasmi Domo-kun halaman boleh didapati di DOMONation yang digelar. Sila semak laman web mereka dari masa ke masa kerana ia menambah lebih banyak kandungan dan memberikan kita semua butiran yang lebih lanjut mengenai binatang berbulu kegemaran kami. Ia sudah tentu Domo-Kun diluluskan!

Ramai orang tidak memahami dia. Mereka memanggil beliau raksasa desas-desus, raksasa turd, raksasa permaidani (salah satu julukan saya lebih kegemaran, dengan cara, terima kasih Beth dan Jose!) Dan syirik lain. Jika anda fikir saya gila, anda mungkin betul.

Salah satu pengumuman yang paling menarik untuk keluar adalah bahawa, kononnya, Nickelodeon boleh membangunkan satu set baru 26 2-minit seluar pendek Domo-Kun untuk siaran Kejatuhan ini! Bagi Amerika Domo-Kun peminat, ini merupakan berita! The New York Times Magazine walaupun tidak sekeping pendek di atasnya!

Ada banyak kerja yang masih perlu dilakukan (terutama di Domo-asas) Sementara itu, beberapa pautan saya dan meneliti beberapa laman web peminat besar yang lain di luar sana. Juga, anda boleh membaca Domo-Kun "cerita" yang memulakan ini. Ia adalah, malangnya, tidak lengkap tetapi suatu hari nanti saya boleh menyelesaikannya!

No comments:

Post a Comment

komen la sikit("=.=)yea